ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ CALL CENTRE

H Oceanic Solution ΑΕ σας παρέχει ολοκληρωμένες επιχειρησιακές λύσεις στον τομέα της επικοινωνίας. Διαθέτοντας άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό και τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό είναι σε θέση να διαχειριστεί όλες τις εξερχόμενες αλλά και εισερχόμενες κλήσεις των πελατών της. Η επιχείρηση σας πλέον θα μπορεί με αυτό τον τρόπο να λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα 7 ημέρες την εβδομάδα.

Επιπλέον η Οceanic Solution παρέχει και άλλες συμπληρωματικές υπηρεσίες οι οποίες θα καλύψουν  οποιαδήποτε ανάγκη σας.

Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω:

  • Δημιουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και καταναλωτών.
  • Υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης
  • Υπηρεσίες γραμματειακής υποστήριξης και επιπλέον διαχείρισης και προγραμματισμού συναντήσεων.
  • Υπηρεσίες καταγραφής παραπόνων.
  • Υπηρεσίες marketing όπως έρευνας αγοράς και διαφημιστικών  εκστρατειών.
  • Υπηρεσίες λήψεως παραγγελιών
  • Υπηρεσίες ηχογραφημένων μηνυμάτων
  •   Υπηρεσίες αξιολόγησης προϊόντων, υπηρεσιών αλλά και αποτελεσματικότητος,
  • Υπηρεσίες ηχογραφημένων μηνυμάτων.
  • Υπηρεσίες δημιουργίας και διαχειρίσεως πελατολογίων.
  • Υπηρεσίες διαχείρισης οφειλών.